jalan-jalan di taman

Monday, June 16

winduu oh winduu..

hmmm, smlm hast msg aku.. dia dah masuk rumah baruu..dia ajak aku pegi sana..tgk rumah baru diaa.. tapi mana nak ada transport.. lg pulak, aku kerja besoknyaa.. huuuhuuuuu~ winduu plak kt kawan2 kat shah alam.. teringat time dulu2, banyakk aktiviti sama2.. yang bertambah best tue, ktorg nie mmg kaki bergambarrrr.. aku pulak suka edit2 gambarrr..

kalau diletakkan rating nya, Mar laaa yang dapat ranking suka bergambar no 1.. pastu hak len2 tue biasa2 jerrr.. xderla teruja sangat tgk camera.. (ayat coverrrr..)


dalam banyak2 port yg kitorg bergambar, port yang paaaling ktorg suka adalah kat tasik.. ktorg namakan port tue port green mile.. mmg terbaiikk.. dengan kehijauannyaaa, dengan pemandangan tasikk nyaaa.. fuuhhh~ mmg cantiikkk.. ktorg celebrate besda Pae kat sana..


Aku, Hast, Mar, Kak My, Ina dan Fiza.. mmg sekepala.. apa2 bersamaa.. actually xder la sekepala sangat pun.. ada jer bnda yg nk digaduhkan..tp sonok.. sbb ktrg mcm da tau pangai masing2.. ^_^ saling memahamiiii.. susah woooo nk dapat kawan cam doraangggg.. saaaangat2 amik berat dan saaaangat menjaga ak.. susah senang bersamaa..

dalam list exclassmate akuu, yang dah berkawen: eyni, kak nik, sue, ina klate, pastuuu..errr..sapa g eyhkkk?? dah..tue jerr.. smuanya pompuan.. hahahhaaaa.. nnt ak plak join list nie.. :D huhuuhuuuuu~

1 comment:

fryshadow said...

letak ler gamba i-hack cik sha oi.. ahaks..