jalan-jalan di taman

Tuesday, June 17

DTT oh DTT

ini sparuh dari crew2 DTT dan DAT.. 2da kawen, hak len tue tgu q.. hahahaaa.. nie skang nie depa tgh duk bising2 gaduh pasal ummur bf (eyh, kerrr x-bf..kompiuuss) cacat..

nnt aku upload lagik gmbr2 para DTT yang lain.. nie kat sblah aku si Fieza.. dia komen bahasa aku yang tulis singkat2, pendek2 nie.. dia tak faham.. theeeheeeee.. kak yanie pun ada tegur gak sbum nie.. ini mungkin kesan dan hasil kesan daripada kemantapan aku bersms.. guna ayat pendek2.. type pun lajuuu jerrr.. :D hahahahahaaaa.. xperr, nanti akan aku perbaiki dari semasa ke semasa penggunaan ayat aku supaya lebih mudah difahami.. aku bukan apaa, tulis mana yang ada dalam kepala fikiran aku jerrr..


update :June 19, 2008:

haaa, ini adalah gmbr yg aku edit ala kadar selepas linda martopo request nk mintak taruk gak gmbr dia..

"huhuuu~ moga ko berpuas hatii yaa, linda martopo.. *wink "

5 comments:

Princess said...

oi...mana gmbar aku? aku tak kira nak jugak gambar aku...baik ko letak..huahauhuahua....

B.E.T.A said...

tue aku da taruk gmbr ko dah, miss topo.. harap berpuas ati yerr.. :D nnt ada masa, aku akan edit gmbr2 kita rmai2 plak..

Princess said...

hahahaha....gambar aku dah ader
hehehehe..baru ar cara..mekacih..walopun ko cacatkan aku nyer badan tapu muka aku tetap cun...ekeke

cip! said...

mana gambar baru?

-chee mun

syahizad said...

macam aku kenal je sapa yang ambik gambar tu.. :))