jalan-jalan di taman

Monday, June 16

sehari bersama kabis2 ke lowyat


Aku & Macam2Ler <-- dr blog nik.. mengisahkan kisah ak, cacat dan nik mengembara ke lowyat.. penatttt tuuuuee..balik opis, trus p lowyattt.. time nk pegi tuue, punya laa, ktorg masing2 merungut laparrr, dahagaaa, panassss..siap nompang kipas kt lrt star lagiikkk.. :LOL:

amik gmbr merataa2.. seharian jugak laa memenatkan diri sendirii.. XD dahagaaa tue mmg tak hengatttt.. asik gelaaakkkkk jerrr.. adaaa jerrr benda nk digelakkannnn.. yang paliing best, ktorg jumpa 1 guy nie (betuulll..dia mmg a guyy.. tak tipuuuu..) beg dia ada keychain shinchannn.. "roti kejuuuu.. roti kejuuuu.. mana yaa roti kejuuu.. aaaaa..ketemuuuu.. ketemuuu.. roooti kejuuu. lalalalaaaa.. roooti kejuuuu" (lagu shin chan..nyanyian vpirians)



jenuh jugak laaa nak mencari beg lappy..sket punya berkenan tak berkenaaannn.. trun nek, trun nek.. ada smpai satu tahap tue, aku siap duk mencangkung atas escalator.. penattt sangatt dahh..
kepenatan dan kehausan bercampurrr.. mmg flat tuuuee.. tp aku gaahkan diri jugak utk bli beg lappy saaampai aku berpuas hatiiii.. pas puas memenatkan kawan2 duorang tue, baaru ak jumpaaa apa yg aku inginiii.. :D ak bli beg brand dicota.. rm200.. puas atiii.. (tp tue pn nk tukar ngan buahatii..sbb buahati ada beg cisco.. theeeheeeee..)


No comments: