jalan-jalan di taman

Friday, June 13

tunang oh tunang


hmmmm, harini dah 2minggu berlalu (ecewaahh.."berlaluuuu~") since ak dah selamat bertunang..
^_^ kawan2 ramai yg cakap cam xcaya ak da bertunaang.. ak sniri pun da brapa kali cakap ngan tunang aku yg aku sniri pun mcm xcayaa yg kitorg da bertunaangg.. :P harapp2, ak dan imrul berkekalan saaaampai bilaa2..aaamiiiiiiiiinnnn.. ^_^



Ada kawan yang tanya apa perasaan bila dah bertunang.. hihiiii.. gumbiraa dalam tak percayaaa.. org kata lagi banyak cabaran bila da bertunang nie.. huhuu~ yerr kerrrr?? *pikio


apa2 puunn, ak saaaangat sangat bertuah sbb dipertemukan aku dgn insan kesayangan aku - Wan Imrul Nazimi..
* background music: Tercipta Untukku by Ungu
*bekap singer : nik titan, martopo dan cacat
*dancer: DTT team and DAT team (reserve dancer: ijat)

2 comments:

AweksKelate said...

Sker laa tuu Cik Poh...dah dapat tunang.. Skg ni menanti nak kawin lak...Dulu aku dengar dia taknak kawin cepat.. Skrg aku tgk cam dah tak sabar lak..heheh.. Tapi dah kawin nanti tak dptlaa kerja bersama Cik Poh.. Dia akan berhijrah dok ngan husband dia.. sedih lak rasa hati ini..huhuhu..Redha jerlaa..

sya || icice || cik pah said...

errrrrr.. errrrrr.. apis xder view blog nie kann?? ngeeheeeeee :D

nnt akan aku transfer AC knowledge ku habis-habisann sampai lebamm.. ngeeheeee..

(tringat plak eiza yg dr dulu duk ajar dia sparuuhh..tue laaa, mls nk baca release note duluu..dan daaannn..cam la aku bacaa.. hahahaa)