jalan-jalan di taman

Wednesday, August 13

heels oh heels

hohhhoooooo~ hari nie, aku datang awaalll ker opisss.. kul 9am lagii dah sampaiii.. shiiinnnn~ shiinnnnnnn~ theeheee..itu pun mangun sedikit lambat..dgn kepantasan dan kecekapan yang ada, dapat gak bsiap awal..
note: buahati tlupa nk tejut ak mangon.. hohooo~ nnt kena dendaa.. siaplaaaa~

ok, sambung citer utk kisah harinie.. tadi, sampai2 ofis, time nk thumb tue, tetiba terpana dgn ada satu suara sumbang dari arah bakang, sound akuu~ "awaaaallll, dataaangggg~" hohooooo..dah la aku tak kenal diaaa..perluuu kerr nak tegur dgn sound aku cantuuu~ hohooo..emo pula sayaa.. HAHAHAHA!! kalo aku datang lewat, xder pulak nak sound2 apaa.. aku datang awal nie, buat2 kagum pak malau pulak,kannn?? hohoooo~


Nik nampak aku dah thumb, awal bebbbb, tersengehhh diaa..mungkin tersenyum sebab puas tengking aku maki hamun dalam telefon kejut aku bangunnn.. XD hohooo~ yaaa, Nik!! ko berjayaa!! *tepuk bahu syabas-bettey kat bahu Nik.. pastu, tak lamaa dia maintain senyuman manis dia tue (lah sangattttt~) terus, dia sound aku "hwaaaa~ cikpah pakai heelllsss~~" hohooooo~ shioowwwwwwwwwwwwwww~


Hari nie dah settle banyak benda.. semua sudahhh.. tapii, tambah pulak lagi satu benda.. SOP kena amend lagikk..hohoooo~ penatnyaa minda guerrrr~ tappperrr, nnt buahati ubatkan kepenatan niehh.. ^_^ hohooo~

huhuuuu~ windu pulak sama buahatiii.. hilang semua penat tension bila dapat dengar suara buahatii.. huhuuu..cakap mau jiwang.org plak kannn?? hahahahaaa.. xoxoxoxoxoxo

4 comments:

paraparacibaianz said...

cikpah lain kali nk bagi hadiah bagi kt semua..pesal nk kasi kt cik kambing jekk..hehe

beta penjaga peti ais said...

errrr, perluuu kerrrrr nak bagi smua oraaanggg~ hahahahaa!!


tgk laaa..sok2 aku sedekahkan kat kabis2 DTT nie buku panduan tepon plak kerrr.. nak rebot sangatttt..

cik intan said...

mishhh ur buahati ja ka?
kat adinda mu yg jelita
neh x ka? ;P lalala.

beta penjaga peti ais said...

hohooo~ yerrr..yerrrrr..mish you too babeh jugak laaahhh..

T_T jerlitaanyaaa adikkuuuu~ huhuuu~