jalan-jalan di taman

Thursday, August 7

tunas oh tunas


Sonoknyerrrrr hariniiieee!! pokok dah ada tunas baruuuu!! huhhuuuuu!! sonokkknyerrrr ^_^ wiihiiiiieeee!! tiap hariiii siram pokokkkk.. tadi sama2 ngan linda, kitorg duk tepi dustbin buang daun2 kering yang kat pokok.. sambil gelak2, ceritaa2.. pastu tambah plak nik datang tgk penemuan tunas tue.. sonok gilerrr.. ^_^ xlama keadaan canuu..sbb ttba linda cakap, "wey, ko tak rasa kita mcm makcik2 jiran yang ngumpat tepi pagar kerr?"
Aku : err, ha'aa laaa..da laa weyy.. nak masuk rumah duluuu.. angkat kainn..
Linda: oooo..ha'aaa..ak punnn.. nak g goreng ikan niiieee.. bye..
Aku : errr, bye..

*tinggallaa dustbin tue seketul2 kat situu..

1 comment:

Leenda said...

mana ada aku kata nak goreng ikan..ko lupe ke aku dah hire ko masakkan utk aku... tp ko dgn rela hati nak jadi bibik aku plak..aku pun kesian..so terima jelakan..