jalan-jalan di taman

Sunday, September 28

home sweet home

huhuuuu~ it feels sooo good to be back home..
after 8 hours of an exhausted journey.. bila sampai rumahh.. fiuuhh~~ hilang semua rasa penat segalaa.. terubat habis rindu-rinduan pada my famly..

dah lama tak balik rumah.. iyerr.. iyerrr.. tauu.. org lain lagi lama tak balik kampung..
hahaa.. like i care.. (err, jahatnyerrr..)

sampai2 rumah, flat habiss.. hahaa.. as always.. timbang berat.. 52kg.. hmmm, dulu time kat uitm dungun, aku 48kg.. hohooo.. kali nie 52.. tapi jauh berbeda.. hahaa..


bilik dah berwajah baruuu~~ ^_^ sonok tgk bilik snirii.. kaler pinnkk.. ^_^ barang2 dalam bilik pun dah smua baruuu!! beshh.. besshh.. smua tue utk persiapan december nie nantii.. ngeeeheeee.. sonoknyerrrrr.. hohooo~ smlm dah titun dalam set serba baruu.. ma+ayah tak habis2 usik.. kitorg siap bincang cana nak decor bilik lagiii.. weeeheeee.. itu belum kira ma bersemangat sampai bentang set cadar yg ma dah belii.. 1 utk majlis nanti.. lagi 1 utk harian.. ma cakap ma macam nk beli baru lagi yang lainn.. tp, bg aku dah ok.. ma kata sbb mcm tak meriah mana both set cadar tue.. aku cakap tak perlu laa.. yg ada tue dah lawaa.. dua2 dah lawaaa.. lgpun, membazir plak nantii.. nnt ma kata nak tambah beads sikitt. utk set cadar majlis nnt... hmmm, teringat best fren aku, Hast.. dia sukaa laa beads and sequins nie..

Hmmm, hari nie dah 28th Sept.. sonok dapat berbuka puasa+bersahur ngan famly.. ^_^ smlm aku+ma buat spaghetti.. dengan home made apple juice.. sbelum nie, ma ada penah buat orage juice.. mmg terbaikkk.. buahati pun sukaa.. siap suh aku bajar buat lagii.. ^_^ bersahur tadi dah xder lauk nasik, balun spaghetti jerrr.. hohooo..

hari nie tak der plan lagi nk bukak puasa dgn apa.. nnt2 la later fikir..


Ok, laa.. pada semuaa:

S.E.L.A.M.A.T H.A.R.I R.A.Y.A!!
..maaf zahir dan batin..
ikhlas dari kami

wan imrul nazimi+syarifah diyanah

No comments: