jalan-jalan di taman

Friday, October 24

ikan oh ikan

hukkkhukkkk~~ tragess nyerr pagi niee .. sungguh menyedihkan.. hukkhukkkk~ aku datang awal opis pagi niiee.. semata-mata nak tengok ikan-ikan kesayangan akuu.. tapi, tengok2, semua ikan dah matiiiii!! hwaaaaaaaa!! zol ngan apis gelakkan jerrrrr.. tak baik tauuu diorang niiee.. ikan2 aku tue smua makhluk tuhan tauuu.. bersimpatilah pada ikan2 tue.. tak sempatt diorang nak menikmati hidup bebas di dunia nie.. tak sempaaatt diorang nak merasa kehidupan di bangunan tingkat 14 nie.. kesian tauu..


semalam, sebenarnya.. aku, cacat+nor ada beli ikan.. semuaaa ikan yg comellll2.. ak beli 2 pasang bumblebee.. ikan nie mcm bees.. belang2.. pastu ketot2.. cooomeeellll.. (tapi skarang tiada lagii..) cacat plak beli sepasang gapi.. warna memang cantiikk.. (tapi, skarang mati angkara tuannya sendiri).. nor plak, beli catfish 1 pasang.. atas kepala ikan tue ada kaler orange.. cantiiikkkkk.. haa, lupa, aku ada beli siput jugakk.. siput comell.. mahaalll.. siput tue tecciiiikkkk jerr.. kalau melekat kat dinding aquarium, commelll jer melekatt.. tapi semua tue tinggal kenangan.. T_T bersemadilah semua dengan amannn..


ceritanya, semalam, bumblebee aku dah tak dapat berenang.. duduk terdampar kat dasar 'tank'.. kesiaannn diaa.. sbb ekor dia dah rosakk.. budak2 nie nak buang.. tapi ak tak sampai hatii.. tue yg pagi nie nak tgk keadaan dia rini.. kalau mati sniri, xperlaa.. boleh buang.. tapi, tgk2 smua plak matiii.. hukk hukk huuukkk~~

berapa eyhk berabis duit semalam.. dalam rm30++ jugaklaa.. motor engine tue aku sponsor.. ikan plak masing2.. makanan ikan cacat+aku.. chlorine pun aku.. (cheh, banyak plak aku sponsor..) pastu, tank dia ktorg beli tupperware yg mmg agak smart.. hahaa..sebab tak jumpa balang. tank nie aku kutip duit kat smua orang.. hahaa.. boleh tak.. aku guna ayat power, "alaa, dermakanlaa singgit duaa.. bagi ruang kehidupan kat ikan2 yg tak berdosa tue.. bumblebee aku dah nak matii.. siann diaa.. pahala yg korang akan dapat tue, tuhan saja dapat membalasnya.." ayat dah cantikk, duit dah dapat, aku, zol+ cacat trun bawah p carik balang.. tak jumpa balang, kitorg beli tupperware.. hahaaa.. cun jugak laa.. duit lebih, kitorang buat beli jajan.. ngeeheeee..


4 comments:

rfsx said...

shud be...

ikanggg o0oo ikanggg~

ngehehee~ ;p

beta penjaga peti ais said...

heheheee.. ikang di merlimar.. XD nguahahahahaa!!

rfsx said...

erkk..
adess...merlimar pun merlimar laa...
dah mcm nama org pun ada...

hahahaa~

beta penjaga peti ais said...

XD sebbatt jerrr.. theeeheeee..