jalan-jalan di taman

Monday, October 6

kerja oh kerja

hmfff.. hari nie dah start kerja baliikk dahh.. *sigh


housemate belum balik.. smlm duduk sorang kat rumah.. semalam pun, buahati kena tunggu aku bukak all the lampu first.. baru buahati boleh baliik.. itu pun banyak kali buahati mengusik.. tp tak kesaahh.. aku saorang yang beranii.. hahaa!!

dah sampai ofis td pagi.. sunyiii jerrrrr ofiisss.. dengar bunyik ketap2 keyboard.. pasang winamp pun bergemaa.. errr, metafora yg agak melampau..

sampai2, baru duduk jap, HR dah mencari.. budak baru dah datang.. hohoo.. kashmina apa tah nama dia.. tp, nasib baik dia kena settle few things dulu.. fiuuhhh~~ bukan apa, aku nak settlekan kerja aku nie dulu.. kang terpinga melopong diaa duduk sesorang.. then, jap g, apis kol.. ajak bekfes kat bawah.. aku memula nak gak turun, tapi, mandangkan, ramai plak big bosses miting kat depan nie, maleh la tunjuk kemengularan aku.. so, duk diam2, warming up skett.. then, ermmm, terus bermalasan.. theeeheee.. sampai la apis naikk, dia dah tanya kerja itu ini.. so, aku pun angkat kaki, terus memulakan kerja aku.. nasib dah cargas dah on semua pc, server yg perlu.. so nampakla tgu load.. huahuaaa..


errr..dah.. daaahhhh.. buat keje.. la lalaaa kerjaa!! hari2 kerjaa!!

No comments: