jalan-jalan di taman

Thursday, November 27

Baru Catt tauuu..

berikut adalah perbualan ringkas antara aku dan Catt sambil didengari jugak Miss Teep sebelah aku nie..

Aku : Tijah!! (nama manja Catt) meh sini japp..
Catt : wazzaaapp..
Aku : ermmm, meh jap..
Catt : apa lagii?

*musti dia ingt aku nak bgtau bugs baru lagii..sangka buruk kat orangg pulak diaaa..*

Aku : cuba ko sebut nama "Imrul"
Catt : Ibnu??
Aku : bukaaann.. "imrul" laaa..
Catt : im-rul??
Aku : haaa.. theeheee..
Catt : Naper eyhk?
Aku : Sajaa.. Itu nama tunang akuuu.. heheeee.. rinduu plak.. :P

*maka kecohlaa opissss dengan hu-ha orang2 yang sedang dalam tekanan kerja..hahahahhaaa!!*

Maka, kenalla Catt siapa buahati akuu.. theeeheee.. Catt nie developer baruu.. ermm, xder la baru sangat punnn.. nguahahaa.. baru 3minggu kottt.. jangan marraaaa.. hehee..

5 comments:

rfsx said...

astagaa...
makin femes guer dibuatnya...

hahaha~


:) misiutu bebehh~
ngangangangangappppp~ ;)

beta penjaga peti ais said...

theeheee.. kemana sajaa.. wasinii.. tak kira masa.. wassainii.. tiada sepertinyaa.. imrul nazimii.. itulah buahatiii.. XD


misiututriforr~~ ^_^

RedTable said...

cbuk btul pujaan ati kamu tu imrul..

kemaruk da.wajib kawen..hahahah

beta penjaga peti ais said...

To RedTable:
love is in the airr~~ wheeeee~ wheeeee~


errr, ha'aaa laaa.. mcm kemaruk sungguh dah beta niehh.. XD hahahaaa.. alaa, dah kataa sayaanggg.. nguahhnguaahhnguaahh.. :P

KHAD said...

WAWAWAWA.... Nama gue KHAD la. mane lak datang nyer nama Catt nih. Diorg kejam, panggil gue tijah. Huhuhuhuhu... By the way, aku mmg terkene la arituh. mmg baru aku tau nama buah ati dia tu 'IMRUL' hahahahahaa...
Lawak la Cik Pah nih.
* p/s: Nama Glamour penulis kat opis. :)