jalan-jalan di taman

Tuesday, August 4

hari ini punya stoly

hohooooo~~ hari nie, mood aku sudah ok a bit.. actually, semalam aku aku berasa agak down sebab tetiba rasa takut nak menghadapi saat bersalin nnt.. ~_~ sebab errrrrr..entahhh..heheee.. mcm2 terpikirrrr..

tapi hari nie dah agak kurang la a bit.. lepas buahati tenangkan.. budak opis cool kan.. ma pun kol borak2 dan tenangkan akuu.. ^_^ mekasih all..

hmmmm, hari nie lalu la sikit nak makan.. xabis sikittt jerrr.. due aku 30th augs nie.. doakan keselamatan dan kesihatan baby akuuuu yerrr, semuaaa..

so hari nie dah boleh buat2 kerja sambil menyanyi2 sikitt.. :P tadi, hal nya, aku mennyanyiiii..
"dii pondok keeciiillll.. di pantai ombaakk.. berbuih putih.. berrralunnn-aluuuunnn.."

pastu, tetibaaa, satu wing aku diammm..suunyyiiii.sepiiii.. pastu aku dongak, tgk2, bdak2 nie, smua tercengang tgk akuu.. wakakakakakakakakaaaa.. siap ada yg berdiriiii, punyalah semangat nk mengushaaa.. maaaluuunyerrrrrrrrrrr~~

abg syam kata, alaa..nyanyi laa lagiii.. aku cakap, nnt aku aturkan konsert jelajah smua unit..itu ayat cover maluu sebenarnyaa..wakakakakaaa..

actly, selama nie pun, aku mmg karoke selambaa jerrr..salunya berduet ngan my officemate - kama laaa.. tapi kali nie nanyi selamba ayam jerrr..siap buat gayaaa..agaknya itu yg menyentuh hati depa kotttt.. wakakakakakaaa.. abbas la memulakan..aku sambung lirik diaaa..

2 comments:

Anish said...

ngeeeee..nyanyi je selamber itik pun..org faham pembawakan budak :p

beta penjaga peti ais said...

wakakakaaa.. XD mmg slama nie pun sellam jer karoke kat opis smbil wat keje..tapi kali nie lagu tue menjadi perhatian ramai plak..nk kata sora sedap, ehemm-ehemm..agaknya, sbb nasyid koottt~~

tapi, cam care gak bg excuse kalo nk cover apa2.. "alaa, pembawakan budaakk.." ngeeheee..