jalan-jalan di taman

Saturday, October 3

pembersihan sawang

wheeeeheee!! hohooo..akhirnya tercapai jugak hasrat beta nak update blog.. nak tukar skin.. aku nak keep theme lama aku:
  • kemas dan tak bersepah
  • xada blinking2 yang da serabut
  • sedap mata memandang
  • skin yang mengikut selera aku

fiuuhhh~~ lepas satu hasrat terpendam.. aitchewahh.. it's 2.50am sekarang.. raafiif lena tue baru lepas nenen dan didodoi..malam nie hujan.. makin lena laa raafiiff titon..

banyak ups and downs of motherhood.. tak sempat nak mengadap lama2 blog n others.. my fb pun setakat upload few pics, comment sana sini sikit, kemudian raafiif dah panggil.. :P

mmg ada niat nak ceritakan pengalaman2 dari awal saaampai saat nie.. baaanyak things yang nak dikongsi.. dari awal saat nak tunggu kelahiran, waktu kelahiran, hari raya bertiga, berpantang, etc.. sis yanie pun ada pesan suruh letak dalam blog.. nnt anak2 pun boleh baca.. theeeheee..

ok, next post, aku akan ceritakan pengalaman2 aku sepanjang menjadi ibu nie.. adiooss..

4 comments:

Anish said...

perghhh!!! suker ngk gmbr apip yg tuuuu..so sweeetttttttttttttttttt ..erk silap..so kacak ahaks!!

cLoud9 said...

cantek2..page baru sedap mata memandang ehhee
gamba baby sgt cute wahhhhaa titon plak dia =)
ko dok mn skg wei?

beta penjaga peti ais said...

toANIS: kacak dan tampan gituu.. XD

toCLOUD9: ak pantang kt trgnu.. 2 bulannn.. hohohooo..

Hanif said...

best ar peti ais baru ade eskwemm!!nyammm. rajin2 la update blog yer..jgn jd cam aku..sethn skali br update :p