jalan-jalan di taman

Friday, November 13

guruh..petir..

semalam balik dalam hujan.. smpai agak lewat.. xskaa.. xskaa.. sbb lambat dapat jmpa raafiif..
semalam, boleh tak, aku kena gelak dek budak opis.. ceritanya, aku nak msg kawan aku sorang nie.. nak tanya dia dah balik ke belum dari office.. then, time tengah msg makcik ilin nie, boleh petir tetiba flash.. mau tak cuak aku.. tapi aku tak jerit.. reaksi aku adalah, aku trus cam nak letak enpon atas lantaiii, tanak pegang enpon tue.. sebab agak terkejut.. dan aku cuma mampu cakap, " hooo.. bahaya tuue.." kama kata ada budak gelakkan aku.. budak opis aku jugak.. kalau aku sedar dia gelakkan aku, aku mungkin akan terangkan kat dia kenapa reaksi aku cantu.. (errr, mungkin tak kott.. hahaa..) tapi bahaya kott guna enpon masa petir cantuu kannn, kannn?? aku jugak berjaya buat kama lebih berhati2 dalam menggunakan payung.. sebab payung yang lipat tue, macam kena pegang kat besi.. so aku cakap, "kamaa.. hatiii2.. kilat kan sambar besii.. dah lah keter kita bawah pokookkk.." yooshhhh.. makanya termangulah kami berdua duduk depan opis.. membilang titis2 hujan.. dan aku terkinja2 nak balik cepat sebab tak sabar nak jumpa raafiif..

hari nie hasilnya, aku ke opis sendirian.. nyanyi pun sorang2.. kama demam daaa.. aku pun kuar lambat la tadi.. tapi terover lambat plak sikit.. hehe.. taperr.. smpai on time jer.. pndai control masa.. hohooo.. hmmm, hari nie dah hari jumaat.. sekejap jerr.. dah akhir hujung minggu ke-2.. week3 here i come.. ^_^










No comments: