jalan-jalan di taman

Tuesday, November 10

huk alohh..

huk aloohhhh.. mcm nak demam urat lagii.. T_T tragiss sungguhh.. sebab lately hujan..sejuk sama kott.. bab rindu raafiif tue tok sah cereta laaa.. cakap pasal raafiif nie, lupa nak update.. sabtu lepas dia dicucuk.. doct tak habis2 puji raafiif.. antara yg dipujinya:
[+] hensemmm budak nie besar besokk..
ttba abah dia mcm tersipu2 malu..
[+] mancungg nyerrrr hidung diaaa..ikut ibunyaaa..

aku mcm, oo..ok..err, 1st time tue org kata idung aku mancung
(walau
indirectly)..aku cakap, hidung aku sket punya patah cani, doct blh kata
mancung..ini ikut abahnyaa.. XD

[+] panjangg kaki nyerr..ini tinggi beebsok niehh..

tgk ibu ngan abah dia la beb.. haha.. ibu nie tinggal lagi kalo dapat potongan
menaaariikk, mau trus model.. sikit lagii nie..sikitt jer lagii niiie..

nasib tak payah tunggu lama sbb tak ramai.. sementara menunggu tue, ada la a boy nie.. saangat chomell.. dia tgk raafiif, then dia kata "baby..babyy.." sambil pointing2 kat raafiif.. hahaa.. aku cakap, meh cium babyy.. lil boy tue macam malu2.. takut2.. slow2.. satu2 kaki dia menapak.. sampai kat aku terus hilang maluu.. lil boy tue pegang lutut aku, kedian dia tengokkk jer raafiif.. sangat chomel tauuu..


bln3 nnt ada cucuk lagi.. nak ke kinik yg sama jugak laa.. sbb she's a very nice person.. sangat terpesona..


pagi nie agak bohsan.. bukan kata tader kejer.. tapi sebab ada kerja.. kerja yang tak habis2.. nak bank in duit sana sini.. ya rabbiiii.. rhb online lupa lagii nak update.. hoho.. bagus kan.. tadi makan pun kat kedai mamak jer.. xjalan jauh.. masing2 malas nk drive.. lunch ngan si ilin.. ilin bukak cerita pasal dia tgk citer final destination 4.. aku boleh tatau kan.. hahaa.. nnt later2 cari laa.. kalau sapa2 ada, roger kan eh..nak mnyusahkan korang utk pass kat aku.. haha..


banyak hal yang aku akhirnya macam, ooo..ok..baru aku tau.. contoh, aku baru tau yang telur masin itu adalah daripada telur itik..eh ke telur angsa tah.. lupa dah.. hohooo.. i thot daripada telur ayammm.. patutla kulit telur dia warna putih.. aku ingtkan discolored.. aku pernah secara tak senonoh potong telur masin secara melintang.. suppose menegak.. sangat tak sesuai, kan..
kemudian aku baru tau macamana orang buat rating kat tv tue.. drama mana yg plg ramai viewers, tv mana fav station malaysian, org tua, org muda, budak2, etc.. rupanya depa pakai ac nielsen research.. kawan aku cerita la itu ini.. seronok bila dah dapat ramai kenalan.. bertambah kenalan baruu.. pengalaman pun bertambah..


tapi kat tmpt baru nie since aku kat offce kat SD, so xdapat la nk jmpa kawan2 kat cyber sana.. kalau tak, mau pot pet pot pet jugak.. kat SD nie, yang ada lebih kepada project2 coordinator, proj manager, etc.. depa pun sangatlah senior.. agak segan nak bergebang2.. aku penyegan?? wakakakakaa.. iyaaa.. aku adalah seorang yang penyegan.. dan pemalu.. wheeeeeheeeeee~~ (jangan ada sapa brani nak bangkang yerrr..) aku nie sebenarnya mmg pemalu laaa kalau tak salah aku.. sebab ada beberapa kali aku rasa mcm aku malu2 kucing.. haahaaa.. boleh kerrr..


eh, lupa nak cerita.. tadi apis (boss lama) tetiba call.. aku dan kama agak terkesima.. bila angkat phone, aku disapa dgn suara apis yg trus bg salam apa tak der, ttba tanya aku "hello..nak tnya, terengganu kerja dari ahad sampai ke kamis jer kan?" dan aku plak jawab, "yup.." dan disambut oleh apis, "oo..ok..thanks.." dan berakhir di situ conversation antara aku dan apis.. (aku dan kama cakap, "rindu kott.." aku cakap, "demmm..")

2 comments:

rfsx said...

aitcheh..perasan...
hahahahah

beta penjaga peti ais said...

wakakakakakaaa.. ada peluang.. perasankan jerr selagi ada kesempatan..