jalan-jalan di taman

Thursday, November 12

mar yang sengal

hari nie aku actly agak bz.. tapi dalam kebizian aku, boleh plak aku layan 2 perkara tanpa rasa segan silu.. pertama SP kesayanganku.. kedua melayan mar kat ym nie.. ikuti perbualan yang agak sengal dari kitorg:
sya: kasik email dia aci? bebetul malas nk cari
chirpy_chummy: ceh
chirpy_chummy: sat
sya: ok
sya: mekasih
sya: (nk jawab sengkat2 jguak)
sya: ok
sya: ya
sya: tunggu
sya: sabar
sya: tunggu
sya: sabar lg
chirpy_chummy: ######@yahoo.com
chirpy_chummy: tu
chirpy_chummy: hamik tu
chirpy_chummy: sengall la ko
chirpy_chummy: haha
sya: tq
sya: dah
sya: ya
sya: dapat
chirpy_chummy: cehsss
sya: huh
chirpy_chummy: aku kalu singkat2 tu mknenyeee tgh bt byk keje
la tu

chirpy_chummy: hahaha
chirpy_chummy: mata nantok glerr nih
sya: sama
chirpy_chummy: da 2-3 hari dok nantok
sya: serupa
chirpy_chummy: mengong la ko.. desyumm desyuuumm
sya: sakit
chirpy_chummy: aku sekeh kang ko
sya: jangan
chirpy_chummy: benci laaaaaa
chirpy_chummy: sepak ko
sya: elak
dan chat bodoh tue berlarutan sampai la dia pancing aku ngan khabar ceritera dongeng rakyat yang dia nak dodoikan..eh silap..dendangkan.. (al maklommm..ada anak.. aitcchheeyyhhh..)

bdw, kesian weewee aku smlm.. (weewee = nama kereta yang sgt disayangi).. ondway nak hantarkan kakngah teview, ada batu kecik terpelanting kat cermin depan weewee.. tergelak besar kakngah bila aku tetiba cakap, "haa!! sapa baling batu tuue!! angkat tangan!! baik ngakuuu!! cepatt.." masa wat cantu ngan kama lagi lawak.. sebab dia sampai terperanjat.. wakakakakakaa.. hahahahaa.. hidup nie mmg best.. asik tergelakkkk jerr manjang..

haa, utk pengetahuan kawan2.. smlm aku demam urat.. tak dapek nk g opis.. ada kisah la disebaliknya yg mmg tak dapat nk dicertakan di sini.. pagi nie, kama cerita perihal semalam.. kata kama, bdak opis tanya aku.. "mana sya? ooo..demam.. eh, dia dah kawen belum eh?" haaaaa.. at least, selain daripada shaeful (supervisor aku) yg tanya, kan.. ada jgaaak orang lain yg tanyakan hal aku.. ha, sorang lagi yg menarik perhatian aku yg bertanyakan hal aku adalah mamak kat kedai bawah opis sana.. dia tanya kama, "mana kawan u yg sorang lagi tue" hwahhhh.. glemerrr akuuu..

5 comments:

~* chirpy_chummy *~ said...

sin nga alip lam!
aku pn bz dowh..tp leh plak layan ko yg xberapa nk betoi nih...hahaha

baik.
stop.
keje.

kira said...

weh sebeno nye dorg tnye ko bkn per mcm mamak kat kedai tu msti la profit dier kurang coz ko xde sape nk beli megi goreng dier....ahaks2

tu jer xde hidden agenda so jgn ferasan yer..
ape pon idup kene ceria....like me light up ur life hua..hua..

beta penjaga peti ais said...

live life..love life..

oooohh..ohhh.. ooohhhh..
life's beautifulllll~~
looovvve your liiffe..

rfsx said...

kemslm kat mamak tu ye...

beta penjaga peti ais said...

wakakakakaaa.. isnyaAllah.. XD