jalan-jalan di taman

Friday, January 29

hati ibu sekarang ini

sekarang nie, hati ibu sangat tersentuh.. baru lepas tgk gambar2 raafiif masa baru brapa hari.. tmbh2, tengokkan raafiif tidor tightly skrg nie.. lenaaa sangat.. hari nie, macam2 yang ibu fikirr.. banyak kerja nak kena settlekan.. nak spend masa dengan anak ibu nie. tapi limited.. ibu sangat sedih.. unty kama selalu cakap ibu drive kereta laju.. ibu drive laju sebab nak jumpa anak ibuuu niie.. ^_^ ibu rinduuuu.. abah jauhh.. ibu ada raafiif sajaa kat sinii..

lately, ibu rasa agak overloaded.. nak diluahkan pun sama sajaa.. kerjanya tetap sama.. masalahnya tetap ada..

ibu tak kisah kalau ibu terpaksa berpenat lelah buat itu ini demi keluarga ibu.. tapii, ibu nak jugak ada masa dengan anak ibuuu.. ibu tak kisah kalau ibu terpaksa redah jammm.. kena saman.. wutever it takes.. asal ibu dapat jumpa anak ibu sebelum anak ibu tidur.. ibu nak ibu yang dodoikan.. ibu nak ibu yang belaikan.. ibu nak sayang ibu tengok ibu senyum kat sayang ibu sebelum sayang ibu tidur dengan mimpi yg indah2..

kalau raafiif sayang dah tidur, ibu mampu renuuung saja.. nak hug pun hug perlahaaan2 sajaa.. bimbang raafiif sayang terjaga..

raafiif anak ibu, nanti, bila besar, raafiif jadi orang yang berguna yaaa.. berguna untuk agamaa.. untuk keluargaa.. untuk bangsaa.. ibu dan abah doakan semoga raafiif menjadi orang yang cerdik pandaiii.. yang boleh menjaga keluarga.. menjaga adik2.. terpeliharaaa akidah..terjagaa agama.. aaaaaaaaamiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn..

*sigh harap2, ibu dapat menjadi seorang ibu yang baik untuk raafiif dan adik2.. insyaAllah. semoga ibu dapat menjadi seorang isteri yg mentaati suaamiii.. dapat menjaga anak-anak ibu dan jugak abaahhh..

me heart raafiif heart abang

6 comments:

Anish said...

itulah hati seorang ibu..hehehhe insyaAllah apip akan jadi anak yg baik n soleh. AMIN

Tots.. said...

Aku doakan ko sentiasa bahagia...

beta penjaga peti ais said...

tremasss miss totss.. same goes to you.. ko hepi, aku jugak hepi.. ko kentut sensorang.. ak tepuk tangan.. XD

beta penjaga peti ais said...

aaamiiiinnn for both praysss.. ^_^

beta penjaga peti ais said...

aaamiiiinnn for both praysss.. ^_^

ras said...

nk nangs..bila dh jadi ibu baru tahu