jalan-jalan di taman

Wednesday, January 13

kosong atau terlalu loaded?

apa aku rasa sekarang? kosong? atau kah aku terlalu loaded?? rasa penattt.. bila kita mengadu, dikata kita mengeluh.. mengungkit.. salah ker to have a lil space.. a lil room for me.. utk hilangkan tekanan.. lepaskan penat.. *sigh

now aku sedang dengar lagu with volume of 65.. nk pekak pun lantak lah.. biar tak dengar habis orang cakap.. penat..penat..penat..penat..penat.. tired of everything.. asyik yerrr..baiklah.. saya menurut perintah.. yaaa.. betull.. saya setujuu.. *siiiggghhhhhh x 10

aku dah macam sandwich skang.. mana ruang utk aku? *sigh

rasa alien giler rite now.. boleh tak kalau:
1) aku ke melaka
2) aku ke trgnu for a month
3) aku duk pantai..
4) aku nak duk opis the whole dayy

tapi fact nyerr.. tak boleh.. semua benda, semua hal, aku kena fikirkan raafiif.. aku ada raafiif to take care offff.. nnt dia mcmana.. kena jaga my precious.. me love him so much.. me love him soooooooooooooooooooooooo mushhh mushhh musshhhh..

nak cari tempat yang saaangat peacefulllll.. ada angiinnn.. ada raafiiffff.. kitorg enjoy the view.. sambil makan aiskrimm.. pejam mataaa.. dengar ombakkk.. dodoi raafiif dalam angin yg sepoi2 bahasa.. goyang badan kiriii..kanaannn.. breath innnn.. breath ouuttt.. hmmffhhh.. nie yang buat nak balik challetttt.. raafiif..jom ikut ibu.. *sigh

7 comments:

rfsx said...

sure..
quit the job n stay home..
but dun ever complain about itu ini tak cukup la nanti..boley?

Tots.. said...

balik pandan arrr...gerenti tenang!

~* chirpy_chummy *~ said...

sod ba ro..sabaarrrrr.. ade ketikanya, kite ckup2 d uji.. y? sbb Allah c us specially.. bertuahlah ko sbb Dia tgok ko..so,jgn mengeluh,ok.. juz keep on doa dan tawakkal..apepun, m ere for u dear..chill up ok ;)

"Ya Rabb, smoga Syarifah Diyanah Jusoh d permudahkan urusannya..amin..."

Anish said...

banyakkan bersabar dik..setiap yg kita lakukan n alami harus di sertakan dgn kesabaran yg amat tinggi..ujian itu hadir dlm setiap bentuk cara. sabar itu kan separuh dari Iman. InsyaAllah di permudahkan seglanya yer.

beta penjaga peti ais said...

rfsx:
eh, bleh je nk qt..stay home..buat biz.. sara hidup diri sniri..tak ada nak menyusahkan orang.. jual karipap..end of story.. boleh?

tots:
antara agenda yg dipertimbangkan..balik pandan pastu huha mcm dulu kala..oh indahnya! release sgala..

chirpy:
tremas deary fren..sabar nie.. sabarrr sangat nie.. breath innn..breath outtt.. pishhhposshh.. pishhh..possshh..

kak anis:
yaaa..masih bersabar lagi nie.. (sambil meneruskan pishposh beliau)
..piiishhh.. poshh.. piiissshh.. hukk.. ohhookk.. (terbatuk plak~)

~* chirpy_chummy *~ said...

pissssssssshhhhhh pposssssshh... nk termuntah aku weh! bluweeekkkk... damn!

beta penjaga peti ais said...

nah.. daun keladi.. buat tadah.. nnt ko pass kat jiran ko.. mana tau kot leh jadi badang..