jalan-jalan di taman

Monday, January 25

me suffering weekend amnesia

am suffering weekend amnesia.. hate monday laa.. (burok pangai)pagi tadi smpai cyber, breakfast duluu..chow down dgn kama sampai jam 10 lebih kurang.. then baru masuk office..(/burok pangai) derrrrrrr~~ malasnyaa..

ayorrrrkkk.. today really not in the mood of nk buat kerja2 office daa.. bolehkah? ada small discussion..terpaksa datang cyber.. hopefully encik ketat tak join.. maleh nk ngadap.. dun spoil my day laa will ya? hmmm, long thought depan laptop.. fikir macam2.. kerja tak start2 lagiii.. hahhahaaa.. dah lost.. ingt2 lupa apa laa aku nk kena buat, where (ilusi optik)and when(/ilusi optik) to start..

haaa, nak share sumthing.. kesah di pak li semalam yang still lingers di kotak pemikiran aku.. rasa saja sakit ati nk jugak kena tulis dalam blog.. dengan harapan, that girl will somehow terjumpa my blog dan baca my post..dan ketahuilah betapa 'apakah' nya perangai kamu itu..

can u guys imagine, how stupidios nyerr that gurl bila mula2, dia park kat blakang kereta orang.. 2 kereta ok.. dan hapilly g join her crowds lepak2ing.. then, puas la orang hon2 nk kuar, dia datang la hegeh2 move her car away la kan.. tapi lepas tue, yg buat aku macam 'apakah'.. korang tau,this idiot-wannabe nie bleh park her car (proly kereta pinjam.. sbb seems mcm tak pandai bawak keter..) park dengan cara yang sangat sakit hati.. macam baru dapat P.. terdapat 2 car park yg kosong utk dia okk.. dan dia park her car sengetttt.. kompidennn jerr masuk park.. laju plak tue.. pastu off engine.. tak betulkan cara dia park tue.. helllooo.. bukan payah pun nk park, bay parking okkk.. bukan side parking tue.. yg g park senget tue awaattt.. tak pikio ker orang lain samaa.. adehhh laaa.. ada jugak orang yang macam nie ekkkk.. haa, lepas tue, mmg dapat la free cursing istimewa daripada org yg try nk park sebelah dia.. aduuhaii.. masyem2..

hmmm, tadi on my way ke cyber nie, kat jalan terjumpa my ayah su kat ats jalan.. nasib laaa masa tue keter byk, dan aku bawak tak langsungnya drive secara berhemah masa tue.. tapi jumpa ayah su atas jalan pada masa terkebut, sangatlah buat aku terpikir.. jam brapa laa dia masuk opis.. padahal, diri sniri nie masuk lewat jugak ke opis.. wakakakaaa.. tapi aku nie tak pa laa.. kerja aku canii.. (boleh? XD ) tapi seorang arkitek, masuk opis lewat.. normal kot eh? hmm, baru ku tauu.. pekerjaan apa lagi yg freely boleh masuk suka2 hati yerr? best ekkk??

hmm, udoh2 ler tue merapek benda2 tak pasal2 nieh.. do ur work laa my dear.. selagi tak publish, nieh, mmg al-maknakataa, tak renti laa menaip nieh.. pasal air tin depan aku nie pun aku boleh nk bercerita kalau ikut.. (mmg ada story pun okkk..) eh dah lah, i'l put my fullstop now.. hohoo.. ok.. Hiii! hooo! It's off to work we go!! challow bhayyaaa!!

1 comment:

rfsx said...

apekebende laaaa ibu [s]mencarut[/s] mbebel ni..?