jalan-jalan di taman

Wednesday, February 3

facebook beta

tgh dlm mood antara rajin-malas nk buat kerja, aku ushar facebook aku.. kenangan betull.. tempat jatuh lagikan dikenang.. (tak sure apa relevennya..betul kott..) ddderrrrrr..

tgk album balik, and baca balik komen2 senget dari kitrog.. buat aku tergelak sorang2.. kawan2 vpi mmg best..walau mcm2 ragam jumpa.. mcm2 peel kena.. mcm2 hal ada.. tapi overall, vpi mmg tmpt kerja yang best..

dari awal aku join vpi.. sampai aku pindah brinfo.. mana yg ada, still kp in touch.. share2 cerita.. kadang ungkit balik cerita lama.. boleh buat masing2 gelak.. prangai kat vpi mmg aku laa antara yang tak senonoh.. sure sedih boss kitorg.. dapat staff cam kitorg.. wakakakakaaa..

banyak ilmu dapat kat vpi niehh.. baaanyak sangattt.. kalau dulu, aku mmg tak kompiden apa laa skills yang aku duk ada.. tapi sekarang, thnks to vpi, hapis, zol, dudes, ebon sbb diorg laa aku reti sql.. kalo dulu, nk buat select statement puuunnn gagauuu..adaa jer yg tertinggal itu ini.. tapi skang.. alhamdulillahhh.. org kata, kalau nk g teview tue, leh laa kompiden diri nk bragging, gebang itu ini.. (oh, sungguh tak senonoh kan..) alah, dah laa.. nak challow.. ehhh, tak mau challow g.. nak gtau satu benda..

semalam aku ada bought new carpet.. belgium's.. sangat rapat benang dia.. dan harga sangat lah terkantoi ngan my hubby.. wakakakakaa.. tak paaa, sayanggg.. ini kan untuk rumah kitaa.. nnt kita boleh rehat2 bersantai sama2.. kaannn.. ekekekekee..

march nie kitorg akan move to our new house.. kat batu berendam.. eh, ke bukit berendam.. sangat serooonookkkk!! brg2 baru akan masuk mgu depan.. yg plg tak dapat sabar nk tunggu adalah kerusi Lshape kitorg..oh!! seronoknya!! ^_^ mmg sesuai laa dgn carpet yg aku beli tue..
kalau tak sesuai, boleh tukar lain.. best kan.. wheeeeheeee!! tak sabarrr!!

march insyaAllah..akan menjadi permulaan hidup yang sangat tak sabar aku nak nantikan.. yosh!! bersedialah dunia!! :P

16 comments:

rfsx said...

batu berendam laa..
manade bukit leh berendam lak...
hahaha

~* chirpy_chummy *~ said...

bley berendam ke kt sana? tp musti ade byk batu,kn? alaa..cam xbesh jek..

Amrixxx said...

erm..
semoga korang bahgia di tempat baru & dunia baru..ehehe..

batu berendam 2 sekampung ngan badak berendam ke? huhu :P

vasilissa said...

wendu gak ngan team vpi..skills mmg blajar dr sane.aku pon xpnah terpikir nk kje IT,.tp sbb da rs asek nk challenge je.itu da leh buat minat..dlu,jmp sekor virus pun,berebut nk kill eh?hihi

rfsx said...

badak berendAM..?

xD

beta penjaga peti ais said...

me.heart.hubby: ha'ahh..batu..batuu.. bukan bukit ekk.. huk aloh laaa..payah sangatt nk beza batu ngan bukit tue.. XD

chummy:
mar, atte, kalo ko g berendam sana, musnah laa ekosistem alam.. bek ko undur diri.. simpan jer niat ko..byk batu kat sana.. tak sesuai tuk ko pun..dah..g duk jauh2.. makan cekodok penyek ko tue..

am:
ohh..mmg banyakk baDAK berendAM.. akerrrrrr~~ kerrrr~~ *sambil tabur beras..kasik baDAK berendAM makan*

vasillisa:
sangatlah seronokk.. ^_^ time makan pun best.. berkampung kat meja nik.. wkakakaa.. wey, ingt tak kantoi kat lin kita main uno game?? lawak siott.. habis berterabur card2 tah mana halaa.. LOL!!

Amrixxx said...

huhu..
xsusah ar nanti cece ko nak beza batu & bukit klu rufus ade..ahahaha..
:lol:

aku pun xphm ape sebanrnye badak berendam nih cane..kuih kot..huhu :P

beta penjaga peti ais said...

DAK AM:
eh, senang je DAK AM.. kalo ko nk tau, apa itu baDAK berendAM.. ko amik cermin panjang, letak dpan ko.. pastu ko tenung lama lam cermin tue.. nescaya ko akan nampak baDAK berendAM terkebut.. renung-renungkan..dann, slamat beramaalll~

Amrixxx said...

huhu..
betul gak tuh..
ampeshh ko...ahaks.. :p

Kek Lobak Merah said...

oit..batu berendam la...jgn salah sebut ek..marah org batu berendam ni..huh!

beta penjaga peti ais said...

DAK AM:
hahahahaa!! XD gurau2 sahajaa..

keklobak:
wakakakaa.. kelas geog dulu monteng.. g dating kat kantin skolah.. nie lah jadiknya.. XD

cLoud9 said...

wei..tuka keje ke? keje ppe lak? katner? apsl tuka? wah banyak soklan ..hhe lagi satu, b.berendam tu katne?ahahha jahil betoi rasa..

beta penjaga peti ais said...

cloud9:
oiitt..semua persoalan tue aku akan huraiukn march nir.. :P ekekekekekess.. kt hg awai sket laaa pd org..

bt berendam tue kt mlakaaa laaaa.. (cheehh..blagak la aku nieh kengkunun hebattt XD )

ijad said...

info yang menarik..

cLoud9 said...

oo balik bersama suami la ni..agak jelez hehhee

tag tu odway naa..hee

beta penjaga peti ais said...

ijad:
info tak de info mana.. membebel je nieh

cloud9:
wakakakakaa.. pulang ke pangkuan orang kata.. ^_^