jalan-jalan di taman

Tuesday, February 9

this is my card.. aitchehh XD

this is my card.. aitcheh.. miss kama tango kita nie.. dia hajat nak tempah namecard. kat opis kitorg nieh.. tapi ada kekangan yang tak dapat dielakkan.. XD hanya aku dan kama jer yang tau.. pecah perut aku dan kama tadi..

tetiba teringat zaman sekolah2 dulu.. aku antara mereka yang berkecimpung ngan bisnes jual bissnesscard.. hahahaaa.. isi alamat, nama, and yaddaa yaddaaa yaddaaa.. siap ada apa kata2 yang nk taruk tuuuee.. kalau dapat jual 6 set, dapat free 1.. ada sticker summore.. wakakakakaa.. seronok ingt zaman tue.. tapi my mom tak suka me involve dengan bnda2 tue semua. kalau datang catalog namecard tue ke rumah, mmg dibuangnya terus.. hahahahhaa.. sekarang ada jual lagi ke namecard tue.. ada macam2 choice of gambar yg ada.. gambar pooh.. disney's cartoon, shah rukh khaaann.. XD cute2 teddy bear oso gottttt.. err, kumpulan F4 kata kama.. gmbr kucing2.. mcm2 lah ada.. tapi comellll ok..

so dulu, kalau sapa2 nk berkenalan tue, dengan poyo nyer.. well, this is my card.. watchhhehhh..

2 comments:

rfsx said...

haa btul la tu..
dulu dia ni nak ngurat saya pun dia bg saya kad camni..
kad dia saiz A3 plak tuh..
kemain lagi...


xD

beta penjaga peti ais said...

XD XD XD XD XD
dengan kata2 pada card tue:
"milikilah hatiku ini.. selamat berkenalan..dariku untukmu."