jalan-jalan di taman

Thursday, July 5

ini post gedik.

ingatan. ini adalah post gedik. sila jangan baca kalau anda tiada masa.. most of the time, tangan penulis adalah di bahu..

MyEm0.Comlambat betul nak tunggu end of july nie.. sebab? sebaabbb, nanti insyaAllah, akan dapat my shukr jubah! wahhweeeyy!!



MyEm0.Comlepas tue, boleh tak aku gedik-gedik duk tengok handbag fossil pulak.. summer sale kau.. T.T tolongggg.. tak pernah-pernah hayat aku gila handbag.. tapi bulan ni tah mengapa.. ni lah kot orang kata mengidam ek.. orang lain ngidam makanan, aku ngidam barang.. tak senonoh kan..

tapi nasib baik rakan sejawatan meng-calm down kan aku.. T.T jadi tak adalah beriya sangat nak beli.. tunggu dia pergi US balik feb nanti, suruh dia sendiri carikan.. kalau sekarang sale tak hebat sangat..

cerita kawan aku nie, kat sana barang2 semua murah2.. walau convert to RM.. sebab barang brand sana.. tapi cuba ktia tgk kat mesia.. walau barang kita, bukan main galak mahai dia.. konon berkualiti setanding luar negara. tengok si bonia.. tak agak2.. tapi puih *suara org yg tak mampu membeli*

ok, itu saja gedikan di petang ini.. besok dah tak mau gedik-gedik lagii.. buhbyyeee.. fiuh, lenguh jugak main letak-letak tangan di bahu..

No comments: