jalan-jalan di taman

Monday, November 12

cerita crochet

hebat tak hebat nya skill crochet aku, dah siap 2 topi aku buat.. tapi jgn ditanya pattern dia mcmana.. aku main bedal jer.. guna logik jerr.. 1 aku buat utk newborn beani bentuk elf (sbb tgk kecomelan anak member aku pakai elf hat) dan jugak 1 topi yg half elf, half kopiah.. hahaha.. yg ni size besar sikit.. so boleh ler si raafiif pakai.. hahahhaaa..

currently aku working on owl hat.. follow this one particular pattern.. http://www.repeatcrafterme.com/2012/04/crochet-owl-hat-pattern.html

baru nampak kemas sikit crochet nya.. hahahahahaa.. nanti kalau ada kesempatan, akan di snap gmbr topi2 itu dan upload di sini..

1 comment:

intan NY said...

long upload lah gambor...
yg kaler hijau yg raafiif punye tu cute.