jalan-jalan di taman

Sunday, December 16

facebook game

MyEm0.Com 
jelek betul aku dengan notifikasi palsu dari fb ni.. game invitation dari seorang pemain tegar yang juga apparently one of my buddy list dalam fb aku, tak putus-putus send request itu ini.. tak cukup game ni, dia invite game tu.. mcm2 game kau main, eh budak.. tegar benar kau..

kerja aku, duk block app request dari game-game dia jer lah.. satu hari tah berapa jam lah ngadap game fb ni.. tgk kat "about" ko, "works at" tu dah gah dah.. orang lain menimbun nak dapat peluang pekerjaan, terutama di tempat ko sekarang, ko boleh main game.. main-main betul, eh, ko ni budak..

aku nak tengok, majlis kawen dia ni bebesok, ada tak invite ke majlis perkahwinan dia sampai mcm ni sekalii..

MyEm0.Com
setelah puas hati ni geram sampai tahap banyak kali sangat aku membayangkan aku high five dahi dia, maka malam ni aku berjaya unfriend kan budak ini.. aku anggap, ini cara pintar dia untuk unfriend aku sebenarnya.. syaabas..

No comments: