jalan-jalan di taman

Sunday, April 7

sampai masa, pangkah

macam-macam sms yang aku dapat berkaitan pengundian dan yang paling sadis sekali adalah yang duk cerita buruk parti orang. yang bestnya tu semua parti duk spam sms kat aku. 

ni nok kabo sikit deh:
1. xpayah susah2 cerita itu ini. internet ada. blog ada. Facebook ada. wiki ada. berita tv pun ada bg sapa yang nak info tp tak dak internet access. siapa nak percaya siapa itu hak individu.

. kemon.. setiap msg hampa, duk asyik cerita buruk orang. cuba kempen bersih sikit. mcm budak-budak darjah 3 kenanga duk gaduh-gaduh perang mulut ni. kemonnn.. semak kau tau? semak..

. it's my phone.

. sampai masa ku pangkah jua insyaAllah. aku nak pangkah siapa, aku study buat pemerhatian sendiri. aku cari info sendiri. aku baca apa yg aku nak baca. period.

No comments: